петък, 12 април 2013 г.

Пълнени чушки със сирене и яйца


Отдавна не съм правила публикация и си имам причина за това … последствия от счупена чаша и малко позакърпена ръка след двуседмична борба с един скапан вирус …. от трън та на глог да му се не види :(




И освен че ми мият съдовете, даже и ми готвят :) Суетя се там в кухнята аз, ама колкото да преча само и да си давам нарежданията … това така а не онака …. и така :) Но съм много благодарна на малкия ми син … много ми помага!
Гледам едни козунаци се вихрят предвеликденски, и разни други вкусотии, и си викам ….кой ли сега ще ми погледне пълнените чушки :) … но толкова много ми харесаха … и как няма да ви ги покажа … освен това бяха идея на сина ми и взаимно ги правихме и снимахме с огромното желание да ги публикувам :) Малко да се поразмърдам и да живна :)
Освен това, ястието е здравословно и едно чудесно предложение за лека вечеря:) Нали Пролетта е време за сваляне на излишните натрупани килограми и дрешките които ги прикриваха до сега:) 



За 4 порции ви трябват:
4 средно големи месести чушки
400 гр краве сирене
1 морков 
8-10 чери доматчета
мащерка
магданоз
черен пипер смлян
3 яйца за плънката 
и още 4 яйца за отгоре
2 с.л. зехтин


Останалото предполагам ви е ясно как се прави? Единственото нещо за което искам да напомня е:
1.Ако сиренето не е много солено, след като отрежете капачето на чушката и я почистите от семената, я посолете от вътре.
2.Не пълнете чушките до горе за да има място за яйцето което се слага 7 мин. преди чушките да са вече почти изпечени.
Това се прави като се махнат капачетата им и се чукне по 1 яйце на всяка чушка и се запекат до готовност.
3. И не на последно място, да не забравите да намажете с четка чушките отвън с мазнината.
4.Подреждате ги в намазан с мазнина глинен съд (тавичка) без капак и печете до приятен загар.




Сервира се топло с прясна салатка...
Да ви е сладко!






15 коментара:

  1. Дани, истинска наслада е тази твоя публикация - визия, вкус, аромат, настроение! Приятна разходка с добро другарче и вкусно хапване - просто мечта!
    Снимките и картините на тях са невероятни!
    Тези пълнени чушки със сирене са едно от любимите ни ястия, но в такъв избухващ от цветове разкош никога не съм ги поднасяла. Да знаеш, че пак ще те копирам!:)
    Лека нощ и приятни сънища!

    ОтговорИзтриване
  2. Дани, толкова се впечатлих, че забравих да кажа "браво" на сина ти за идеята!
    Сърдечни поздрави на двама ви и бързо възстановяване на теб!

    ОтговорИзтриване
  3. Дани, мила, за всеки влак си има пътници - и за козунаците и за другите ястия! Всичко по реда си!
    Съжалявам за премеждията и ти пожелавам по-бързо оздравяване!
    Дай боже всекиму такъв помощник! Поздравления! Рецептата е интересна, с тази добавка на яйце!
    Невероятни снимки сте направили! А тези с моя любимец си ги открадвам и допълвам папката!
    Сърдечни прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  4. Колко цветно и ароматно е тук... Човек да не иска да си тръгне.
    Скорошно оздравяване с пожелания за хубави и слънчеви дни!

    ОтговорИзтриване
  5. Е, не - тъкмо си рекох: "Тая манджа я знам" и пак ме изненада с това яйце отгоре :) Задължително ще копирам идеята! Пожелавам ти скорошно оздравяване до пълна бойна готовност!

    ОтговорИзтриване
  6. Дани, много съжалявам за проблемите ти!
    Да смятам, че са зад гърба ти!
    И с такъв помощник няма начин да не се справиш!
    Винаги ще предпочета такива чушки пред козунаци :)
    Прегръдки, мила и хубаво настроение!

    ОтговорИзтриване
  7. Дани, пожелавам ти повече да нямаш здравословни проблеми и да си добре! ツ
    С прекрасните снимки, вкусното предложение и онзи пухчо, провокира усмивка на лицето ми! Прегръдки! ツ

    ОтговорИзтриване
  8. Хем ми стана тъжно, че си наранила ръчичката, хем ми стана мило, че маминото момче се е включило като помощник. И то в кухнята. Рецептата е много хубава, снимките са прекрасни и сърдечно поздравявам младия помощник-готвач за идеята и реализацията. За козунаци още ми е рано, така, че не само погледнах чушката, но и се насладих на пъстра, вкусна и красива публикация. Убедих се, че в твоя блог няма сезон зима - винаги е слънчево и топло :) Желая ти прекрасен ден!

    ОтговорИзтриване
  9. Изглеждат страхотно! Никога не би ми хрумнало да ги направя така!Браво!

    ОтговорИзтриване
  10. Много красиво и вкусно бе ,Даниии ! Мярнах снощи снимката във фейса ,ама си викам утре за закуска ще хапна чушчица , а то днес от сутринта съм на едни обороти , че чак сега се курдисах да чета и се дивя на красивите ти снимки ;) ! Съжалявам за здравните ти премеждия и се надявам да се възстановиш в най - скоро време , мила !
    Ох ,и Роки краси всичко тук :) !
    Голяма прегръдка с пожелание за здраве :* !

    ОтговорИзтриване
  11. Много красота,багри,цветове и вкусота!Поздравления от вен,Дани!

    ОтговорИзтриване
  12. Благодаря ви момичета и за това че са ви харесали моите чушки и за съчувствието и за поздравленията !
    Опитвам се да влезна в крачка но …. трудно ми се получава :(
    Много сте мили!
    Желая ви здраве, защото то е най-важно!
    По една силна прегръдка за всички ви:)

    ОтговорИзтриване
  13. Дани, толкова се зарадвах на цветната ти публикация!На прекрасната мащерка и веселия Роки!
    Много слънчево ми стана от поста ти!
    Поздрави за младия ти помощник! Много са мили децата, когато помагат :))

    ОтговорИзтриване
  14. Дани, бързо възстановяване и благодаря за чудесната публикация!
    Много слънчева и свежа, красива, вкусна и елегантна идея,
    а в допълнение с Роки, мащерка и помощник - беше ми приятно!, Диана

    ОтговорИзтриване
  15. О, милата - оправяй се, че и ние с Малечко изкарахме едни вируси, да му се не види, много неприятно! Бързо оздравяване и за ръката, дано не е сериозно! А на това малко бонбонче да му имам прическата, ама много обичам да публикуваш негови снимки, голям заряд има в тях. И чушките си ги поднесла с тези килнати калпачета, а бе весело от всякъде, страхотна публикация! Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.