понеделник, 10 октомври 2016 г.

От работилничката на Слънце и слънчоглед


Когато Гоголина не е в кухнята 😉 през Есента ❤️ 
От работилничката на Слънце и слънчоглед … пътечки за маса … ръчна бродерия със сребърен конец и ажурен борд при подгъва. Много се гордея от резултата 😃 Бих ги продавала, само да мога да си оценя труда 😉  За сега само ще показвам и подарявам на приятелки ❤️ 
Здраве и щастие за всеки случайно или нарочно преминал от тук ❤️ 






















Топла, слънчева, вдъхновяваща и ползотворна Есен!

13 коментара:

  1. И тук ще кажа великолепни! Нямам думи наистина за бродерията, това е доста трудно и съм се опитвала, но не мога, може би всичко е в практиката, но..., това е страхотно! Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моят първи опит беше задоволителен Павлинка, и не се отказах да пробвам отново и отново. Извадих си заключение, че материята на плата е от голямо значение. А този бод си спомням, че някога в началните класове в училище по трудово обочение ни учеха как да го правим на панама, и салфетката когато тогава изработих, мама дълго време ми я пази, но днес нямам и идея какво стана после с нея :(
      И аз те прегръщам!
      Не се отказвай да пробваш и ти! Правиш страхотни красоти, защо да не се справиш и с такава?

      Изтриване
  2. Тук-там са се прокрадвали снимки на други хобита, но за бродиране не бях разбрала. Но не съм изненадана, че са толкова красиви :) Скоро казвала ли съм ти колко са прекрасни снимките ти? Тази с разпукания нар особено...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моля се ... Съдбата да ме дари с достатъчно време, за да мога да споделям това което ми се отдава да правя Рози ;)
      Малко съм разпиляна с разни хобита ... но ми доставя удоволствие това разнообразие :) Оставям едното като ми омръзне и подхващам другото ;)
      Благодаря!
      Поздрави!

      Изтриване
  3. Много талантливо човече си, ей :* .... Великолепна изработка, Дани! Браво!
    Да ви е сладко и красиво всичко поднесено върху покривчиците!
    Голяма прегръдка за артистичната ти душа и сръчните ръце! <3

    ОтговорИзтриване
  4. Перфектни са,Дани!
    Обожавам този подгъв, а ти имаш
    златни ръце!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  5. Дани,
    поздравления!
    Златни ръце имаш!
    Всичко, което представяш, е изящно!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  6. Дани, фантастични са!
    Не умея да бродирам, но винаги бих седнала да една романтична маса, застлана с ослепителна бяла покривка с бордерии. Приятелките ти са късметлийки ;)

    ОтговорИзтриване
  7. Здравейте, изумена съм от кулинарните Ви творби! За мен ще е чест да следите моят скромен блог https://vanillacacao.blogspot.bg/ !
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Дани, много ми харесват тези пътечки за маси! :) Обичам такива изчистени, с дискретни, малки детайли! Много стилни и прецизно изработени! Браво, Дани!

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.