събота, 14 януари 2017 г.

Хрупкави орехови бисквитки


От известно време, има няма една година, все планирам публикации и после ги отменям 😉
До кога така бе Гоголина ... питам се аз? До кога така? 😜 Ето и тази днес - отложена с цели 3 дни.
Трябваше по-раничко да се сетя, да отделя време, да се надъхам с ентусиазъм ... какво толкова? Да ама не 😀
Направих тези хрупкави бисквитки специално за повода със малко закъснение ( вече го казах), и ето споделям най-накрая 👍
Мислих да премълча, ама като се замислих ... защо ли? 
Цели 5 години си кътам моето блогче за споделяне ... това си е много време, с малко публикации, но пък всичките направени от сърце и душа 😘



Та ето сега с няколко ореховки в чинийка, другите си ги изхрупах по време на снимките и от време на време влизайки в кухнята 😜, да почерпя виртуално за случая! 



Ама не се кахърете ако не са останали, просто взимайте чука и торбата с орехи и смело в кухнята 👍 


Продуктите са достъпни за всички и малко като количество, бързо се приготвят и още по бързо - изяждат 😜
Та ... честити 5 годинки " Слънце и слънчоглед "!
Пък как ще приключи годината, ще видим догодина по това време 🙄



И сега да кажа как ги направих тези орехови бисквитки. 



Необходими са ви:
орехи едро смлени - 350 г
белтъци- 2 бр размер М
захар кристална - 4 с л
брашно 2-3 с л
семена от 1/2 шушулка ванилия
канела 1 ч л
цели половинки от ореховите ядки за украса на бисквитките - около 28-30 броя

 Начин на приготвяне:

Разбивате до бяло белтъците и захарта, не на твърд сняг, може и с бъркалка а не с миксер.
Прибавяте ги към орехите и ароматизирате с канелата и ванилията. Ако сместа е добра за оформяне на топчета, внимавайте с брашното, може и по малко от него да сложите.
С ръце оформяте топчета колкото орех и подреждате в тава с хартия за печене. 
На всяка бисквитка сложете цяла орехова ядка и леко притеснете с ръка.
Пекат се на 180 градуса в затоплена вече фурна с обдухване за около 15 мн, или както ви работят там фурните 👍 
После хрупкате и си подслаждате душата 😘









Здраве и щастие за всеки случайно или нарочно преминал от тук, и една голяяяма прегръдка от мен ❤️ 

8 коментара:

  1. Дани, честита пета годинка на блога и да знаеш, че наистина ми се иска да виждам по-често публикации от теб, защото обичам рецептите които предлагаш, начина по който ги презентираш, снимките, цветовете, настроението и добротата ти :)
    Голяма прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  2. Отварям ръце и аз за прегръдка с пожелание за още много по 5, пък колкото постове сложиш, толкова, то с внуче, куче и фамилия е така, все не достига време :)! Бисквитките хубави, снимките още повече!
    Жива и здрава да си, Дани! :*
    Опс, забравих да кажа, че изглеждаш страхотно с минижуп! :* :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ех, както си ми разперила ръце, да мога да си те гушна, Даниии! :)
    Честит рожден ден на блога ти, мила! Един от най-любимите ми е той и наистина много липсваш, откакто разреди публикациите. А ти и те сте повече от чудесни, вкусни, позитивни и зареждащи с много красота! :)
    Черпя се от вкусните бисквитки и ти пращам голяма прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  4. И от мен прегръдка:)
    И честита годишнина на блога, много красота намирам тук!
    И слънце, Дани!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодарщ за почерпката и честито! Ама ние се се черпим честичко от снимките в блога, не ни мисли ;)

    ОтговорИзтриване
  6. Таня, Ив, Ирме, Весе, Рози
    Благодаря Ви момичета! ❤️
    Бисквитките с орехи наистина са страхотни, а коментарите Ви ме усмихнаха и истински им се зарадвах 😃
    Много си права Ив … не намирам време за по-редовни публикации, предвид останалите ангажименти, но отдаде ли ми се случай, не пропускам и се юрвам през глава да снимам и пиша 😉 Колкото толкова! Нека само сме здрави, всичко друго е един миг от живота и спомен с усмивка 😃
    Прегръщам Ви и желая здраве и на всички Вас ❤️

    ОтговорИзтриване
  7. Не мога да ти се нарадвам на снимки, на настроение, на красота! Честити 5 годинки на блога, прекрасно място е, зарежда и вдъхновява, това е чудесно! Прегръщам те и аз, Дани, голяма чаровница си!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Катенце! Чаровна и млада си ти ❤️ Прегръщам те силно ❤️
      A аз точно на тази снимка, бях мокра като кокошка … под дъжда без чадър 😉 но пък фона зад мен ми хареса, та за това ме щракнаха 😃

      Изтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.